Principles of Marketing - Scandinavian Edition
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment (2020)
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och identitet i vår visuella kultur
av Bo Bergström (2021)
Unboxing marketing : creating value for consumers, firms, and society
av Benjamin Julien Hartmann, Jacob Östberg, Anders Parment m.fl. (2020)
Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices
av Hugo Guyader, Mikael Ottosson, Anders Parment (2020)
Strategic Market Management: Global Perspectives
av Damien McLoughlin, David A. Aaker (2010)
Managing innovation : integrating technological, market and organizational change
av Joseph Tidd (2020)
Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens
av Lennart Weibull, Ingela Wadbring (2020)
Information och kommunikation 1 Fakta och övningar
av Marianne Petersson, Mats Wahlberg, Caroline Klingenstierna m.fl. (2018)
Kommunikationsplanering - En handbok på vetenskaplig grund
av Lars Palm, Marja Åkerström (2019)