Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2019 släpptes boken Kommunikationsplanering - En handbok på vetenskaplig grund skriven av Lars Palm, Marja Åkerström. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Kommunikationsplanering - En handbok på vetenskaplig grund på Studentapan och spara uppåt 20% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 5 recensioner från verifierade användare
4.8 (5)
5 recensioner
Oline
Solna
Bra användbar bok med enkla förklaringar!
Douglas
Stockholm
Bra att ha i medievetenskapliga studier
Märtha
Lund
Så pass bra bok att jag återanvänt den i flera kurser, men behållt skicket! Väldigt pedagogiskt och aktuellt innehåll som är lätt att applicera i praktiken. Går t.ex igenom omvärldsanalys, målgruppsanalys, varumärkesstrategier, medievalsstrategier, opini
Josefine
Kungälv
mycket användbar bok och väldigt lättläst
Caroline
Enskede
Många intressanta reflektioner och perspektiv på planering