Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2020 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 500 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 41 recensioner från verifierade användare
4.8 (41)
41 recensioner
Sindy
Sorsele
Perfekt för min kurs i kommunikation och marknadsföring!
Wilma
Göteborg
Boken är lärorik och välstrukturerad. Boken följde med under hela min utbildning och var ett bra verktyg.
Alma
Tyresö
Super bra bok även om skolan ville att man skulle ha den nya upplagan så funkar den lika bra och allt var nästan lika
Gustav
Enskede
Lättläst och tydlig. Har använt efter examen för att slå upp delar ut marknadsföringslagen som var bekanta från läsning under utbildning.
Cecilia
Luleå
Lärorik bok med lättläst text
Emina
Mölndal
Otroligt bra och lättläst bok