Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2018
Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2018

Marknadsföring - modeller och principer Upplaga 4

av Per Wildenstam, Henrik Uggla

4.9 (21)

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789152353776
  • Sidor: 559 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring – modeller och principer är en bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Den 4:e upplagan är uppdaterad med det senaste tänkandet, trenderna och forskningen inom marknadsföring och med unika kreativa och pedagogiska exempel. Flera av bokens kapitel har utvecklats. Marknadsföring – modeller och principer är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring på universitet och högskolor samt som fördjupning inom gymnasiet. Boken kan även användas på YH-utbildningar. Till läromedlet hör också PowerPoint-bilder av de viktigaste modellerna och teorierna i boken. Du som lärare kan ladda ned dem här, från vår hemsida.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - modeller och principer (2018)

I juni 2018 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 559 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Referera till Marknadsföring - modeller och principer (Upplaga 4)

Harvard

Wildenstam, P. & Uggla, H. (2018). Marknadsföring - modeller och principer. 4:e uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Wildenstam, Per & Uggla, Henrik, Marknadsföring - modeller och principer, 4 uppl. (Sanoma Utbildning, 2018).

APA

Wildenstam, P., & Uggla, H. (2018). Marknadsföring - modeller och principer (4:e uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Wildenstam P, Uggla H. Marknadsföring - modeller och principer. 4:e uppl. Sanoma Utbildning; 2018.

Alla upplagor

Köp boken

189 kr
735 kr