Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2022
Marknadsföring - modeller och principer; Per Wildenstam, Henrik Uggla; 2022

Marknadsföring - modeller och principer Upplaga 6

av Per Wildenstam, Henrik Uggla

5.0 (9)

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789152363690
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - modeller och principer (2022)

I augusti 2022 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 496 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara uppåt 22% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Finns i 6 upplagor

Referera till Marknadsföring - modeller och principer (Upplaga 6)

Harvard

Wildenstam, P. & Uggla, H. (2022). Marknadsföring - modeller och principer. 6:e uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Wildenstam, Per & Uggla, Henrik, Marknadsföring - modeller och principer, 6 uppl. (Sanoma Utbildning, 2022).

APA

Wildenstam, P., & Uggla, H. (2022). Marknadsföring - modeller och principer (6:e uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Wildenstam P, Uggla H. Marknadsföring - modeller och principer. 6:e uppl. Sanoma Utbildning; 2022.

Alla upplagor

Köp boken

575 kr
735 kr