Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2022 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 496 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara uppåt 23% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 11 recensioner från verifierade användare
5.0 (11)
11 recensioner
Felicia
Vänersborg
En bra bok med relevant information o kunskap för att applicera i arbetslivet
Laurie
Linköping
En bra bok!
Tilda
Borensberg
Användes till min kurs i strategisk marknadsföring! Väldigt bra bok med många exempel!
Emma
Täby
Läste bara vissa stycken i boken, men den var lättläst, tydlig och skriven på ett intressant sätt.
Wille
Stockholm
Tydlig och pedagogisk introduktion till marknadsföringens kärnbegrepp. Boken kombinerar teoretiska modeller med praktiska exempel, vilket gör den till ett utmärkt verktyg för både studenter och yrkesverksamma som vill fördjupa sin förståelse för ämnet. En
Anita
Jönköping
Jätte bra bok