Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2018
Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2018

Digital marknadsföring Upplaga 2

av Roger Ström, Martin Vendel

4.6 (7)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789152353981
  • Sidor: 230 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Digital marknadsföring beskriver med aktuell forskning och praktiska exempel hur digitaliseringen tar företags marknadsföring till en ny nivå. Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digital marknadsföring (2018)

I juni 2018 släpptes boken Digital marknadsföring skriven av Roger Ström, Martin Vendel. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 230 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Digital marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Digital marknadsföring (Upplaga 2)

Harvard

Ström, R. & Vendel, M. (2018). Digital marknadsföring. 2:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Ström, Roger & Vendel, Martin, Digital marknadsföring, 2 uppl. (Sanoma Utbildning, 2018).

APA

Ström, R., & Vendel, M. (2018). Digital marknadsföring (2:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Ström R, Vendel M. Digital marknadsföring. 2:a uppl. Sanoma Utbildning; 2018.

Köp boken

119 kr
528 kr