Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2015
Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2015

Digital marknadsföring Upplaga 1

av Roger Ström, Martin Vendel

4.8 (4)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9789152331460
  • Sidor: 221 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Med ny digital teknik kan marknadsföring skräddarsys efter individ och situation och bli mycket pricksäker. Konsumenter kan dessutom delta i och påverka företags marknadsföring, vilket innebär både utmaningar och möjligheter. Boken ger en god introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel.Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Extra vikt fästs på detaljhandeln och co-creation mellan konsumenter och företag. Boken kan användas på universitet, högskola, KY utbildningar, utbildningsföretag och internutbildningar så väl som vid självstudier.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Digital marknadsföring (2015)

I augusti 2015 släpptes boken Digital marknadsföring skriven av Roger Ström, Martin Vendel. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 221 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Digital marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Digital marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Ström, R. & Vendel, M. (2015). Digital marknadsföring. 1:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Ström, Roger & Vendel, Martin, Digital marknadsföring, 1 uppl. (Sanoma Utbildning, 2015).

APA

Ström, R., & Vendel, M. (2015). Digital marknadsföring (1:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Ström R, Vendel M. Digital marknadsföring. 1:a uppl. Sanoma Utbildning; 2015.

Köp boken

85 kr
528 kr