Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2016 släpptes boken Marknadsundersökning : en handbok skriven av Lars Christensen, Nina Engdahl, Carin Grääs, Lars Haglund. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 352 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Marknadsundersökning : en handbok på Studentapan och spara uppåt 26% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 4 recensioner från verifierade användare
4.8 (4)
4 recensioner
Emily
Älta
Mycket bra info
Hanna
Romakloster
Väldigt användbar information i boken
Oskar
Partille
Perfekt för uppsatser och marknadsundersökningar.
Tove
Kista
Bra innehåll för studenter