Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2017 släpptes boken Optimal marknadskommunikation skriven av Micael Dahlén, Fredrik Lange, Sara Rosengren. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Optimal marknadskommunikation på Studentapan och spara uppåt 46% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 23 recensioner från verifierade användare
4.9 (23)
23 recensioner
Julia
Bra och lättförstått innehåll!
Dana
Varberg
Boken är pedagogiskt uppbyggd med strukturen Målgrupp, Budskap och Kanal som innehåller många exempel och fallbeskrivningar som tydliggör de teoretiska resonemang.
Linnea
Stockholm
Välbehövlig genom hela mitt program inom marknadskommunikation och marknadsföring!
Carl
Linköping
väldigt användbar bok med mycket bra fakta
Frida
Sundbyberg
Intressant bok som ger en stor och bred förståelse för ämnet
Andrea
Hisings Kärra
Tydlig struktur med rubriker och förklaringar.