Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I januari 2017 släpptes boken Optimal marknadskommunikation skriven av Micael Dahlén, Fredrik Lange, Sara Rosengren. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Optimal marknadskommunikation på Studentapan och spara uppåt 50% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 21 recensioner från verifierade användare
4.9 (21)
21 recensioner
Linnea
Stockholm
Välbehövlig genom hela mitt program inom marknadskommunikation och marknadsföring!
Carl
Linköping
väldigt användbar bok med mycket bra fakta
Frida
Sundbyberg
Intressant bok som ger en stor och bred förståelse för ämnet
Andrea
Hisings Kärra
Tydlig struktur med rubriker och förklaringar.
Emelie
Uppsala
Mycket användbar bok!
Angelica
Johanneshov
Absolut mycket innehåll, men väldigt användbar och intressant