Marknadsföring: Teori och tillämpningar; Philip Kotler; 2022
Marknadsföring: Teori och tillämpningar; Philip Kotler; 2022

Marknadsföring: Teori och tillämpningar Upplaga 3

av Philip Kotler

4.9 (55)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9781292404530
  • Sidor: 504 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring: Teori och tillämpningar (2022)

2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 37% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring: Teori och tillämpningar (Upplaga 3)

Harvard

Kotler, P. (2022). Marknadsföring: Teori och tillämpningar. 3:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Kotler, Philip, Marknadsföring: Teori och tillämpningar, 3 uppl. (Pearson Education, 2022).

APA

Kotler, P. (2022). Marknadsföring: Teori och tillämpningar (3:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Kotler P. Marknadsföring: Teori och tillämpningar. 3:e uppl. Pearson Education; 2022.

Köp boken

609 kr
963 kr