Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 38% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 63 recensioner från verifierade användare
4.8 (63)
63 recensioner
Carl
Stockholm
Bra bok, svårt att klara kursen utan denna
Ellen
Skövde
Bra och välskriven bok, utmärkt till marknadssföringskurser
Carl
Bra bok med all kunskap man behöver inom marknadsföring, dock lite väl långdraget på vissa ställen. Men det är i för sig bra.
Elisabeth
Växjö
Bra bok som hjälpte mig plugga till marknadsförings kursen
Nicole
Täby
Boken är utmärkt – välstrukturerad, informativ och perfekt som stöd inför tentan!
Yoanna
Stockholm
Hade för mycket onödigt. Svårt att hitta det viktigaste