Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 37% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 55 recensioner från verifierade användare
4.9 (55)
55 recensioner
Ida
Köping
Välskriven och lärorik bok
Sofia
Sollentuna
Väldigt bra och viktig bok!!
Amanda
Holmsund
Innehåller allt man behöver för kursen!
Moa
Västerås
Väldigt användbar för marknadsföring!
Emma
Uppsala
Väldigt bra bok.
Hampus
Mölnlycke
Den är bra