Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 68 recensioner från verifierade användare
4.8 (68)
68 recensioner
Nathalie
Skara
Mycket bra bok
Annika
Alingsås
Bra introduktion till ämnet marknadsföring!
Rahaf
Eskilstuna
En klassiker inom marknadsföring. Innehållsrik och pedagogisk, men ganska omfattande.
Jennifer
Falun
Intressant och lärorik bok som har med allt man behöver veta om marknadsföring
Jacob
Skövde
Jättebra bok, lättläst och bra information som är användbar
Carl
Stockholm
Bra bok, svårt att klara kursen utan denna