Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 24% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 59 recensioner från verifierade användare
4.8 (59)
59 recensioner
Nicole
Täby
Boken är utmärkt – välstrukturerad, informativ och perfekt som stöd inför tentan!
Yoanna
Stockholm
Hade för mycket onödigt. Svårt att hitta det viktigaste
My
Kungsbacka
Väldigt bra bok för hög inlärning, bra upplägg och viktiga "glosor" samt sammanfattningar efter varje kapitel med inlärnings frågor.
Cornelia
Mariefred
Lärorik och tydlig
Ida
Köping
Välskriven och lärorik bok
Sofia
Sollentuna
Väldigt bra och viktig bok!!