Marknadsföring: teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2012
Marknadsföring: teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2012

Marknadsföring: teori, strategi och praktik Upplaga 1

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

4.8 (12)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273736004
  • Sidor: 464 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring är en utmärkt introduktion till marknadsföringsområdet för studenter och praktiker. Den bygger på Kotler och Armstrongs internationellt erkända marknadsföringssynsätt.I boken beskrivs och diskuteras modeller som används för att utveckla effektiva marknadsföringsstrategier som är väl anpassade efter dagens marknader. Genomgående används case och exempel för att beskriva hur företag men också andra organisationer hanterar de utmaningar som dagens marknadsmiljö innebär.Boken har en global räckvidd och baseras på internationell forskning men med en stor andel exempel från svenska företag och svenska marknader.Bokens huvudfokus ligger på viktiga marknadsföringsbeslut där marknadsförare försöker balansera organisationens målKey

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring: teori, strategi och praktik (2012)

2012 släpptes boken Marknadsföring: teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 464 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Marknadsföring: teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.

Finns i 3 upplagor

Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marknadsföring: teori, strategi och praktik (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P., Armstrong, G. & Parment, A. (2012). Marknadsföring: teori, strategi och praktik. 1:a uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Armstrong, Gary & Parment, Anders, Marknadsföring: teori, strategi och praktik, 1 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Kotler, P., Armstrong, G., & Parment, A. (2012). Marknadsföring: teori, strategi och praktik (1:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P, Armstrong G, Parment A. Marknadsföring: teori, strategi och praktik. 1:a uppl. Pearson; 2012.

Köp boken

115 kr
963 kr