Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2012 släpptes boken Marknadsföring: teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 464 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.
Köp boken Marknadsföring: teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 12 recensioner från verifierade användare
4.8 (12)
12 recensioner
Julia
Bra innehåll, första upplaget
Felicia
Lund
Lättläst, tydlig. Stöttade mitt lärande väldigt mycket.
Hannah
Heltäckande bok om marknadsföring.
Sebastian
Höllviken
Översättning av klassiksa kotler marketing böckerna. Kul med inslag inom svenska industrin! Bra för grundkurser på universitetetsnivå.
Sara
Luleå
Lätt läst och väldigt bra i helheten
Alice
Stora Höga
Bra för att förstå grunder!