Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2017 släpptes boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pearson Academic Computing.
Köp boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 43 recensioner från verifierade användare
4.8 (43)
43 recensioner
Sven
Linköping
Bra bok, väldigt liten skillnad från upplaga 3
Linnéa
Bua
Så bra och omfattande är en lite större bok och den har så mycket bra information i sig - fick högsta betyg på tentan när jag pluggat utifrån denna !! rekommenderar starkt
Jonatan
Göteborg
Mycket bra bok om marknadsföring
Barteld
Skövde
Äldre men relevant om marknadsföring
Ebba
Linköping
Väldigt bra med mycket exempel från verkliga situationer.
Ahmad
Tibro
Bra bok att ha