Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2017 släpptes boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pearson Academic Computing.
Köp boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 39 recensioner från verifierade användare
4.8 (39)
39 recensioner
Ebba
Linköping
Väldigt bra med mycket exempel från verkliga situationer.
Ahmad
Tibro
Bra bok att ha
Stefan
Angered
"Marknadsföring - Teori, strategi och praktik" av Philip Kotler, Gary Armstrong och deras medförfattare är en oumbärlig bok för studenter och yrkesverksamma inom marknadsföring. Med en balans mellan teori och praktiska exempel ger boken en gedigen grund f
Emilia
Växjö
Mycket värdefull för kursen och enkel att läsa. Enkelt att hitta i den när man söker efter något i boken - fanns allt som man behövde för kursen marknadsföring i boken! Funkade toppen att inte ha den senaste upplagan då det inprincip är samma!
Nova
Umeå
Bra beskrivningar med flertalet exempel för att göra det lättare att förstå. Bra och lättläst register som underlättar för en när man ska hitta bland bokens alla kapitel och underrubriker. Extra bra att boken har stort utbud av BILDER på alla modeller som
Fahad
Skultuna
Bra bok för att lära sig olika strategier inom marknadsföring