Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 37% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 83 recensioner från verifierade användare
4.8 (83)
83 recensioner
Rebecka
Arbrå
Informativ och bra
Norma
Växjö
Mycket lättlärd bok!
Hannah
Linköping
Kom väl till använding i kursen för marknadsföring under min Ekonomi Kandidat. Innehåller många bra begrepp inför tentamen.
Majd
Perfekt som kurslitteratur
Antonio
Mjällom
En väldigt bra lärobok i marknadsföring som går igenom alla de centrala delarna med flera exempel från verkligheten. Rekommenderar varmt.
Isabella
Skellefteå
Bra och lärorik bok med många intressanta exempel från verkligheten