Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 48% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 79 recensioner från verifierade användare
4.8 (79)
79 recensioner
Antonio
Mjällom
En väldigt bra lärobok i marknadsföring som går igenom alla de centrala delarna med flera exempel från verkligheten. Rekommenderar varmt.
Isabella
Skellefteå
Bra och lärorik bok med många intressanta exempel från verkligheten
Leo
Sundsvall
Boken har utförligt gått igenom de väsentliga delarna i marknadsföring för att klara av marknadsföringskurser på universitet.
Wilma
Östersund
Lätt engelska vilket gör boken lätt att förstå!
Linnéa
Växjö
Nöjd med mitt köp
Alfred
Linköping
Bra bok som är enkel att förstå. Väsentlig för att klara min kurs.