Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 35% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 71 recensioner från verifierade användare
4.8 (71)
71 recensioner
Feruz
Sundsvall
otroligt lärorik och pedagogisk
Alexandra
Enebyberg
sammanfattar marknadsföring bra, med bra illustreringar
Fanny
Tydlig bok, enkelt språk, pedagogisk. Mycket användbar.
Elsa
Lund
Bra bok som tar upp det väsentliga
Louise
Växjö
Super tydlig bok! Tar upp alla modeller osv.
Christine
Sigtuna
Bra bok som var ren. Precis som angivet