Principles of Marketing - Scandinavian Edition;  Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2020
spara 41%
5+ säljare

Principles of Marketing - Scandinavian Edition Upplaga 3

av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Principles of Marketing, Scandinavian Edition är en idealisk introduktionsbok för både studenter och praktiker. Denna bok, den tredje skandinaviska utgåvan, är trogen Kotler och Armstrongs klassiska konceptuella ramverk, som har visat sig vara en exceptionell introduktion till marknadsföring och har använts av miljontals studenter över hela världen.

Principles of Marketing beskriver och diskuterar begrepp och idéer som hjälper studenter och praktiker att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi för dagens marknader. Fallbeskrivningar och exempel är skrivna för att återspegla dagens bästa praxis med fokus på skandinaviska och europeiska företag. Boken beskriver och förklarar hur dessa företag hanterar utmaningar på inhemska och internationella marknader. Texten är skriven i ett skandinaviskt sammanhang, men är ändå global i sin omfattning och därmed mycket relevant för moderna marknadsförare.

Denna tredje upplaga har reviderats grundligt för att återspegla aktuell marknadsföringsteori och praxis med särskilt fokus på hållbarhet, digitalisering och förändringar i konsumentbeteende.
Principles of Marketing, Scandinavian Edition är en idealisk introduktionsbok för både studenter och praktiker. Denna bok, den tredje skandinaviska utgåvan, är trogen Kotler och Armstrongs klassiska konceptuella ramverk, som har visat sig vara en exceptionell introduktion till marknadsföring och har använts av miljontals studenter över hela världen.

Principles of Marketing beskriver och diskuterar begrepp och idéer som hjälper studenter och praktiker att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi för dagens marknader. Fallbeskrivningar och exempel är skrivna för att återspegla dagens bästa praxis med fokus på skandinaviska och europeiska företag. Boken beskriver och förklarar hur dessa företag hanterar utmaningar på inhemska och internationella marknader. Texten är skriven i ett skandinaviskt sammanhang, men är ändå global i sin omfattning och därmed mycket relevant för moderna marknadsförare.

Denna tredje upplaga har reviderats grundligt för att återspegla aktuell marknadsföringsteori och praxis med särskilt fokus på hållbarhet, digitalisering och förändringar i konsumentbeteende.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2020
ISBN: 9781292354996
Förlag: Pearson Education
Format: Bok
Språk: Engelska
Sidor: 552 st
Principles of Marketing, Scandinavian Edition är en idealisk introduktionsbok för både studenter och praktiker. Denna bok, den tredje skandinaviska utgåvan, är trogen Kotler och Armstrongs klassiska konceptuella ramverk, som har visat sig vara en exceptionell introduktion till marknadsföring och har använts av miljontals studenter över hela världen.

Principles of Marketing beskriver och diskuterar begrepp och idéer som hjälper studenter och praktiker att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi för dagens marknader. Fallbeskrivningar och exempel är skrivna för att återspegla dagens bästa praxis med fokus på skandinaviska och europeiska företag. Boken beskriver och förklarar hur dessa företag hanterar utmaningar på inhemska och internationella marknader. Texten är skriven i ett skandinaviskt sammanhang, men är ändå global i sin omfattning och därmed mycket relevant för moderna marknadsförare.

Denna tredje upplaga har reviderats grundligt för att återspegla aktuell marknadsföringsteori och praxis med särskilt fokus på hållbarhet, digitalisering och förändringar i konsumentbeteende.
Principles of Marketing, Scandinavian Edition är en idealisk introduktionsbok för både studenter och praktiker. Denna bok, den tredje skandinaviska utgåvan, är trogen Kotler och Armstrongs klassiska konceptuella ramverk, som har visat sig vara en exceptionell introduktion till marknadsföring och har använts av miljontals studenter över hela världen.

Principles of Marketing beskriver och diskuterar begrepp och idéer som hjälper studenter och praktiker att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi för dagens marknader. Fallbeskrivningar och exempel är skrivna för att återspegla dagens bästa praxis med fokus på skandinaviska och europeiska företag. Boken beskriver och förklarar hur dessa företag hanterar utmaningar på inhemska och internationella marknader. Texten är skriven i ett skandinaviskt sammanhang, men är ändå global i sin omfattning och därmed mycket relevant för moderna marknadsförare.

Denna tredje upplaga har reviderats grundligt för att återspegla aktuell marknadsföringsteori och praxis med särskilt fokus på hållbarhet, digitalisering och förändringar i konsumentbeteende.
Begagnad bok
595 kr1006 krSpara 411 kr (41%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
595 kr1006 krSpara 411 kr (41%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar