Varumärkesbyggande - kurslitteratur

Här hittar du begagnad kurslitteratur om ämnet varumärkesbyggande. Lär dig hur man bygger ett starkt varumärke oavsett om det är för ett företag, en produkt eller ditt personliga varumärke. Kursböckerna hittar du alltid hos oss på Studentapan.

År

Tillgänglighet

Strategi; Lars Bengtsson, Thomas Kalling; 2012
-26%
5+ säljare
Strategi Upplaga 1
av Lars Bengtsson, Thomas Kalling (2012)
209 kr
Nypris: 282 kr
Packaging Design; Marianne R. Klimchuk, Sandra A. Krasovec; 2012
slutsåld
av Marianne R. Klimchuk, Sandra A. Krasovec (2012)
Tillfälligt slut
Building Strong Brands; David A Aaker; 2010
-24%
4 säljare
av David A Aaker (2010)
119 kr
Nypris: 155 kr
Advanced theory and practice in sport marketing; Eric C. Schwarz; 2018
5+ säljare
av Eric C. Schwarz (2018)
355 kr
Global marketing & advertising : understanding cultural paradoxes; Marieke K. de Mooij; 2022
-5%
0
endast ny
av Marieke K. de Mooij (2022)
943 kr
Ord. pris: 992 kr
Reklam : strategiskt och kreativt; Bo Bergström; 2014
-18%
2 säljare
av Bo Bergström (2014)
345 kr
Nypris: 419 kr
Employer branding : så bygger arbetsgivare starka varumärken; Anders Parment, Anna Dyhre, Hieronymus Rony Lutz; 2017
-16%
4 säljare
av Anders Parment, Anna Dyhre, Hieronymus Rony Lutz (2017)
359 kr
Nypris: 426 kr
Global marketing : strategy, practice, and cases; Ilan Alon; 2021
-20%
3 säljare
av Ilan Alon (2021)
715 kr
Nypris: 888 kr
Strategic Marketing; Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim; 2015
5+ säljare
av Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim (2015)
355 kr