Varumärkesbyggande - kurslitteratur

Här hittar du begagnad kurslitteratur om ämnet varumärkesbyggande. Lär dig hur man bygger ett starkt varumärke oavsett om det är för ett företag, en produkt eller ditt personliga varumärke. Kursböckerna hittar du alltid hos oss på Studentapan.

År

Tillgänglighet

Strategic Marketing; Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim; 2015
5+ säljare
av Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim (2015)
299 kr
Strategic brand management; Richard Rosenbaum-Elliott; 2018
-32%
5+ säljare
av Richard Rosenbaum-Elliott (2018)
569 kr
Nypris: 827 kr
Global marketing & advertising : understanding cultural paradoxes; Marieke K. de Mooij; 2022
-5%
0
endast ny
av Marieke K. de Mooij (2022)
711 kr
Ord. pris: 748 kr
Building strong brands; David A. Aaker; 2010
-21%
3 säljare
av David A. Aaker (2010)
119 kr
Nypris: 149 kr
Reklam : strategiskt och kreativt; Bo Bergström; 2014
-18%
2 säljare
av Bo Bergström (2014)
345 kr
Nypris: 419 kr
Strategi; Lars Bengtsson, Thomas Kalling; 2012
-46%
5+ säljare
Strategi Upplaga 1
av Lars Bengtsson, Thomas Kalling (2012)
155 kr
Nypris: 282 kr
Employer branding : så bygger arbetsgivare starka varumärken; Anders Parment, Anna Dyhre, Hieronymus Rony Lutz; 2017
-28%
5 säljare
av Anders Parment, Anna Dyhre, Hieronymus Rony Lutz (2017)
309 kr
Nypris: 426 kr
Packaging Design; Marianne R. Klimchuk, Sandra A. Krasovec; 2012
-5%
0
endast ny
av Marianne R. Klimchuk, Sandra A. Krasovec (2012)
684 kr
Ord. pris: 719 kr
Advanced theory and practice in sport marketing; Eric C. Schwarz; 2018
5+ säljare
av Eric C. Schwarz (2018)
355 kr
Global marketing : strategy, practice, and cases; Ilan Alon; 2021
-21%
3 säljare
av Ilan Alon (2021)
715 kr
Nypris: 905 kr