Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I april 2015 släpptes boken Strategic Marketing skriven av Douglas West, John Ford, Essam Ibrahim. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.
Köp boken Strategic Marketing på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 6 recensioner från verifierade användare
4.8 (6)
6 recensioner
Andrea
Hisings Kärra
Väldigt bra - tydlig och lättformulerad engelska
Viktoria
Landvetter
Informationsrik och lättläst. Hjälpte mig att klara kursen strategisk marknadsföring
Sarah
Sätila
Superbra bok för både förståelse och tenta i strategisk marknadsföring!
Melisa
Mölndal
Jätte bra bok.
Madelene
Mölndal
Väldigt professionell och lärorik bok! När jag köpte boken begagnad upptäckte jag att sidorna var något klistriga, men det förstörde inte läsningen. :-)
Renata
Halmstad
Intressant och givande bok, bra att ha case studys i slutet av kapitlarna, lärorikt