Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Strategic marketing : creating competitive advantage skriven av Douglas C. West. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.
Köp boken Strategic marketing : creating competitive advantage på Studentapan och spara uppåt 29% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 6 recensioner från verifierade användare
5.0 (6)
6 recensioner
Ida
Göteborg
En väldigt bra bok, som omfattar allt. En bra struktur i boken och finns även en lång begrepps lista med sidnummer till respektive begrepp i boken vilket gör det enkelt att hitta i boken.
Lovisa
Göteborg
Funkade super till genomförd kurs. :)
Christ
Borås
Strategic Marketing Douglas West, John Ford m.fl.
Tuva
Borås
Grym lärobok som täckte inprincip hela kursen om Strategisk marknadsföring.
Emma
Sjuntorp
Lärorik och innehåller allt viktigt
Nora
Halmstad
Mycket bra bok