Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1995
Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1995

Den svenska marknadsföringslagstiftningenUpplaga 8

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9789144412481
  • Sidor: 147 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

jur

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Den svenska marknadsföringslagstiftningen (1995)

1995 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 147 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen (Upplaga 8)

Harvard

Svensson, C. A. (1995). Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 8:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen, 8 uppl. (Studentlitteratur, 1995).

APA

Svensson, C. A. (1995). Den svenska marknadsföringslagstiftningen (8:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 8:e uppl. Studentlitteratur; 1995.

Alla upplagor