Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2013 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 16e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 388 sidor djupgående information om juridik. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
4.0 (2)
2 recensioner
Josephine
Hägersten
Den svenska marknadsföringslagstiftningen utgör en viktig ram för att reglera marknadsföringsaktiviteter och säkerställa rättvis och etisk marknadsföring i Sverige. Lagstiftningen syftar till att skydda konsumenter mot vilseledande marknadsföring och oeti
Alva
Kalmar
Lättläst för att vara en bok om lagstiftning.