Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1979
Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1979

Den svenska marknadsföringslagstiftningen Upplaga 2

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1979
  • ISBN: 9789144412429
  • Förlag: Studentlitt
  • Språk: Svenska

Om boken

1979 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Studentlitt.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen (Upplaga 2)

Harvard

Svensson, C. A. (1979). Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 2:a uppl. Studentlitt.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen, 2 uppl. (Studentlitt, 1979).

APA

Svensson, C. A. (1979). Den svenska marknadsföringslagstiftningen (2:a uppl.). Studentlitt.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 2:a uppl. Studentlitt; 1979.
Begagnad bok från 489 kr
Upplaga 19 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.