Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1999
Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1999

Den svenska marknadsföringslagstiftningen Upplaga 10

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789144009988
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1999 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen (Upplaga 10)

Harvard

Svensson, C. A. (1999). Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 10:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen, 10 uppl. (Studentlitteratur, 1999).

APA

Svensson, C. A. (1999). Den svenska marknadsföringslagstiftningen (10:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 10:e uppl. Studentlitteratur; 1999.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr
453 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!