Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 2004
Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 2004

Den svenska marknadsföringslagstiftningen Upplaga 13

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789144029504
  • Sidor: 211 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv och tillbörlig konkurrens mellan företagen och ett rimligt skydd för konsumenterna. Carl Anders Svensson är advokat och VD för Advokatfirman Konsultbyrån för marknadsrätt AB, som är ett expertorgan i marknadsrättsliga frågor.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Den svenska marknadsföringslagstiftningen (2004)

2004 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 211 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen (Upplaga 13)

Harvard

Svensson, C. A. (2004). Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 13:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen, 13 uppl. (Studentlitteratur, 2004).

APA

Svensson, C. A. (2004). Den svenska marknadsföringslagstiftningen (13:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 13:e uppl. Studentlitteratur; 2004.

Alla upplagor

Köp boken

95 kr
453 kr