5+ säljare
Den svenska marknadsföringslagstiftningen Upplaga 13
Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv och tillbörlig konkurrens mellan företagen och ett rimligt skydd för konsumenterna. Carl Anders Svensson är advokat och VD för Advokatfirman Konsultbyrån för marknadsrätt AB, som är ett expertorgan i marknadsrättsliga frågor.
Upplaga: 13e upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789144029504
Förlag: Studentlitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 211 st
19 upplagor
Upplaga 19 (2023)
från 349 krUpplaga 18 (2019)
från 119 krUpplaga 17 (2016)
från 115 krUpplaga 16 (2013)
från 75 krVisa alla upplagor
Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv och tillbörlig konkurrens mellan företagen och ett rimligt skydd för konsumenterna. Carl Anders Svensson är advokat och VD för Advokatfirman Konsultbyrån för marknadsrätt AB, som är ett expertorgan i marknadsrättsliga frågor.
95 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.