Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1990
Den svenska marknadsföringslagstiftningen; Carl Anders Svensson; 1990

Den svenska marknadsföringslagstiftningen Upplaga 6

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9789144412467
  • Sidor: 167 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

1990 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 167 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen (Upplaga 6)

Harvard

Svensson, C. A. (1990). Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 6:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen, 6 uppl. (Studentlitteratur, 1990).

APA

Svensson, C. A. (1990). Den svenska marknadsföringslagstiftningen (6:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen. 6:e uppl. Studentlitteratur; 1990.

Alla upplagor

Köp boken

95 kr
453 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!