Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I september 2011 släpptes boken Principles of Marketing Svensk upplaga skriven av Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.
Köp boken Principles of Marketing Svensk upplaga på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 11 recensioner från verifierade användare
4.6 (11)
11 recensioner
Miradin
Eskilstuna
Toppen bra bok
Josephine
Hägersten
Denna svenska upplaga av "Principles of Marketing" är en oumbärlig resurs för alla som vill förstå grunderna i marknadsföring. Boken tar dig genom de viktigaste principerna och strategierna inom marknadsföring, med fokus på den svenska marknaden. Med tydl
Ella
En bra bok som hjälpte mig mycket i mina studier. Fint skick och kändes nästan som ny!
Alva
Kalmar
Rolig bok om grunderna i marknadsföring. Lättläst och informativ med många praktiska exempel.
Oscar
Stockholm
Helt ok bok
Joy
Brämhult
Mycket bra bok om svensk marknadsföring!