Principles and Practice of Marketing 10; David Jobber; 2024
Principles and Practice of Marketing 10; David Jobber; 2024

Principles and Practice of Marketing 10Upplaga 10

av David Jobber

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2024
  • ISBN: 9781526849533
  • Sidor: 907 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2024 släpptes boken Principles and Practice of Marketing 10 skriven av David Jobber. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 907 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Principles and Practice of Marketing 10 på Studentapan och spara uppåt 16% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 10 upplagor

Referera till Principles and Practice of Marketing 10 (Upplaga 10)

Harvard

Jobber, D. (2024). Principles and Practice of Marketing 10. 10:e uppl. McGraw-Hill.

Oxford

Jobber, David, Principles and Practice of Marketing 10, 10 uppl. (McGraw-Hill, 2024).

APA

Jobber, D. (2024). Principles and Practice of Marketing 10 (10:e uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

Jobber D. Principles and Practice of Marketing 10. 10:e uppl. McGraw-Hill; 2024.

Alla upplagor