Principles and Practice of Marketing; David Jobber; 1998
Principles and Practice of Marketing; David Jobber; 1998

Principles and Practice of Marketing Upplaga 2

av David Jobber

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780077094355
  • Sidor: 860 st
  • Förlag: McGraw-Hill Publishing Co.
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

I april 1998 släpptes boken Principles and Practice of Marketing skriven av David Jobber. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 860 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Publishing Co..

Köp boken Principles and Practice of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 10 upplagor

Referera till Principles and Practice of Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Jobber, D. (1998). Principles and Practice of Marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Publishing Co.

Oxford

Jobber, David, Principles and Practice of Marketing, 2 uppl. (McGraw-Hill Publishing Co., 1998).

APA

Jobber, D. (1998). Principles and Practice of Marketing (2:a uppl.). McGraw-Hill Publishing Co.

Vancouver

Jobber D. Principles and Practice of Marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Publishing Co.; 1998.
Begagnad bok från 339 kr
Upplaga 9 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.