Principles and practice of marketing; David Jobber; 2004
Begagnad
Principles and practice of marketing; David Jobber; 2004
Begagnad

Principles and practice of marketingUpplaga 4

av David Jobber

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780077107086
  • Sidor: 942 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Covering topics such as direct marketing, interactive communication, database management and management of a direct marketing campaign, this text is aimed at undergraduate marketing students or post experience MBA or DMS level students. Second revised edition.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles and practice of marketing (2004)

2004 släpptes boken Principles and practice of marketing skriven av David Jobber. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 942 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Principles and practice of marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 10 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Principles and practice of marketing (Upplaga 4)

Harvard

Jobber, D. (2004). Principles and practice of marketing. 4:e uppl. McGraw-Hill.

Oxford

Jobber, David, Principles and practice of marketing, 4 uppl. (McGraw-Hill, 2004).

APA

Jobber, D. (2004). Principles and practice of marketing (4:e uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

Jobber D. Principles and practice of marketing. 4:e uppl. McGraw-Hill; 2004.

Alla upplagor