Principles and Practices of Marketing; David Jobber; 2004
Principles and Practices of Marketing; David Jobber; 2004

Principles and Practices of Marketing Upplaga 4

av David Jobber

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780077107086
  • Sidor: 942 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Covering topics such as direct marketing, interactive communication, database management and management of a direct marketing campaign, this text is aimed at undergraduate marketing students or post experience MBA or DMS level students. Second revised edition.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles and Practices of Marketing (2004)

2004 släpptes boken Principles and Practices of Marketing skriven av David Jobber. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 942 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Principles and Practices of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 10 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Principles and Practices of Marketing (Upplaga 4)

Harvard

Jobber, D. (2004). Principles and Practices of Marketing. 4:e uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Jobber, David, Principles and Practices of Marketing, 4 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2004).

APA

Jobber, D. (2004). Principles and Practices of Marketing (4:e uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Jobber D. Principles and Practices of Marketing. 4:e uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2004.

Alla upplagor

Köp boken

95 kr
795 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!