Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan : med barns lärande i fokus; Anne-Lie Armerö, Anja Mistrén; 2020

Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan : med barns lärande i fokus Upplaga 3

av Anne-Lie Armerö, Anja Mistrén
Varje förskola ska bedriva ett systematiskt kvalitetsarbete. Genom att planera, följa upp och utveckla verksamheten utifrån läroplan och styrdokument skapas rätt förutsättningar för barns lärande och utveckling samt för en likvärdig utbildning. I boken Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan – med barns lärande i fokus berättar författarna om en modell för hur man kan arbeta med systematiskt kvalitetsarbete. De visar hur du kan planera, genomföra, utvärdera och analysera förskolans grundverksamhet och utvecklingsområden. De ger också konkreta tips på verktyg och processer som underlättar detta viktiga arbete. Den här utökade upplagan innehåller ett nytt kapitel om att följa det enskilda barnets förändrade kunnande. Boken är uppdaterad utifrån Lpfö18.
Varje förskola ska bedriva ett systematiskt kvalitetsarbete. Genom att planera, följa upp och utveckla verksamheten utifrån läroplan och styrdokument skapas rätt förutsättningar för barns lärande och utveckling samt för en likvärdig utbildning. I boken Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan – med barns lärande i fokus berättar författarna om en modell för hur man kan arbeta med systematiskt kvalitetsarbete. De visar hur du kan planera, genomföra, utvärdera och analysera förskolans grundverksamhet och utvecklingsområden. De ger också konkreta tips på verktyg och processer som underlättar detta viktiga arbete. Den här utökade upplagan innehåller ett nytt kapitel om att följa det enskilda barnets förändrade kunnande. Boken är uppdaterad utifrån Lpfö18.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2020
ISBN: 9789177412632
Förlag: Gothia Kompetens
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 128 st
3 upplagor
Upplaga 2 (2017)
från 209 kr
Upplaga 1 (2015)
från 109 kr
Upplaga 3 (2020)
Tillfälligt slut
Varje förskola ska bedriva ett systematiskt kvalitetsarbete. Genom att planera, följa upp och utveckla verksamheten utifrån läroplan och styrdokument skapas rätt förutsättningar för barns lärande och utveckling samt för en likvärdig utbildning. I boken Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan – med barns lärande i fokus berättar författarna om en modell för hur man kan arbeta med systematiskt kvalitetsarbete. De visar hur du kan planera, genomföra, utvärdera och analysera förskolans grundverksamhet och utvecklingsområden. De ger också konkreta tips på verktyg och processer som underlättar detta viktiga arbete. Den här utökade upplagan innehåller ett nytt kapitel om att följa det enskilda barnets förändrade kunnande. Boken är uppdaterad utifrån Lpfö18.
Varje förskola ska bedriva ett systematiskt kvalitetsarbete. Genom att planera, följa upp och utveckla verksamheten utifrån läroplan och styrdokument skapas rätt förutsättningar för barns lärande och utveckling samt för en likvärdig utbildning. I boken Systematiskt kvalitetsarbete i förskolan – med barns lärande i fokus berättar författarna om en modell för hur man kan arbeta med systematiskt kvalitetsarbete. De visar hur du kan planera, genomföra, utvärdera och analysera förskolans grundverksamhet och utvecklingsområden. De ger också konkreta tips på verktyg och processer som underlättar detta viktiga arbete. Den här utökade upplagan innehåller ett nytt kapitel om att följa det enskilda barnets förändrade kunnande. Boken är uppdaterad utifrån Lpfö18.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)