3 säljare
Regelsamling i marknadsrätt Upplaga 11
Innehåller lagstiftning och andra normer som reglerar företagens reklam och marknadsföringsåtgärder samt konsumentens ställning. Många avsnitt är uppdaterade och utökade, särskilt marknadsföringslagen, distansavtalslagen, alkolhollagen, tobakslagen och upphovsrättslagen. Dessutom ingår numera även en ämnesindelad innehållsförteckning, förutom den kronologiska. Boken kan lämpligen användas tillsammans med handboken Praktisk marknadsrätt.
Upplaga: 11e upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789139108221
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 567 st
5 upplagor
Upplaga 13 (2013)
från 269 krUpplaga 12 (2008)
från 359 krUpplaga 10 (2003)
från 179 krUpplaga 9 (2000)
Tillfälligt slutVisa alla upplagor
Innehåller lagstiftning och andra normer som reglerar företagens reklam och marknadsföringsåtgärder samt konsumentens ställning. Många avsnitt är uppdaterade och utökade, särskilt marknadsföringslagen, distansavtalslagen, alkolhollagen, tobakslagen och upphovsrättslagen. Dessutom ingår numera även en ämnesindelad innehållsförteckning, förutom den kronologiska. Boken kan lämpligen användas tillsammans med handboken Praktisk marknadsrätt.
155 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.