1 säljare
Regelsamling i marknadsrätt Upplaga 10
Den klassiska författningssamlingen för marknadsförare och studerande - aktualiserad upplaga! Innehåller lagstiftning och andra normer som reglerar företagens reklam och marknadsföringsåtgärder samt konsumentens ställning. Många avsnitt är uppdaterade och utökade: Nya regler för direktmarknadsföring. Distansavtal och hemförsäljning. God sed. Konsumentkrediter. Postorderförsäljning. Avtal. Köp. EG:s lagstiftning för marknadsföring. Dessutom ingår numera även en ämnesindelad innehållsförteckning, förutom den kronologiska. Boken kan lämpligen användas tillsammans med handboken Praktisk marknadsrätt.
Upplaga: 10e upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789139105367
Förlag: Norstedts Juridik AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 478 st
5 upplagor
Upplaga 13 (2013)
från 269 krUpplaga 12 (2008)
från 359 krUpplaga 11 (2006)
från 155 krUpplaga 9 (2000)
Tillfälligt slutVisa alla upplagor
Den klassiska författningssamlingen för marknadsförare och studerande - aktualiserad upplaga! Innehåller lagstiftning och andra normer som reglerar företagens reklam och marknadsföringsåtgärder samt konsumentens ställning. Många avsnitt är uppdaterade och utökade: Nya regler för direktmarknadsföring. Distansavtal och hemförsäljning. God sed. Konsumentkrediter. Postorderförsäljning. Avtal. Köp. EG:s lagstiftning för marknadsföring. Dessutom ingår numera även en ämnesindelad innehållsförteckning, förutom den kronologiska. Boken kan lämpligen användas tillsammans med handboken Praktisk marknadsrätt.
179 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.