Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern; Stig Hadenius, Lennart Weibull, Ingela Wadbring; 2008
Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern; Stig Hadenius, Lennart Weibull, Ingela Wadbring; 2008

Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern Upplaga 9

av Stig Hadenius, Lennart Weibull, Ingela Wadbring

5.0 (1)

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789170920790
  • Sidor: 416 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I juni 2008 släpptes boken Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern skriven av Stig Hadenius, Lennart Weibull, Ingela Wadbring. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 416 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 11 upplagor

Upplaga 10, Upplaga 9, Upplaga 8, Upplaga 7, Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern (Upplaga 9)

Harvard

Hadenius, S., Weibull, L. & Wadbring, I. (2008). Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern. 9:e uppl. Ekerlids.

Oxford

Hadenius, Stig, Weibull, Lennart & Wadbring, Ingela, Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern, 9 uppl. (Ekerlids, 2008).

APA

Hadenius, S., Weibull, L., & Wadbring, I. (2008). Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern (9:e uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Hadenius S, Weibull L, Wadbring I. Massmedier : press, radio och tv i den digitala tidsåldern. 9:e uppl. Ekerlids; 2008.

Alla upplagor

Köp boken

70 kr