4 säljare
Massmedier Upplaga 7
Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.
Upplaga: 7e upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789100579548
Förlag: Albert Bonniers Förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 498 st
5 upplagor
Upplaga 10 (2011)
från 85 krUpplaga 9 (2008)
från 70 krUpplaga 5 (1993)
från 115 krUpplaga 5 (1994)
Tillfälligt slutVisa alla upplagor
Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.
155 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.