Marketing Management; Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler; 1996
Marketing Management; Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler; 1996

Marketing Management Upplaga 9

av Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780132613637
  • Sidor: 789 st
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The ninth edition of this best-selling classic marketing management text reflects the recent trends and developments in global marketing. The new edition emphasises the importance of teamwork between marketing and all other functions of the business, introduces new perspectives in successful strategic market planning, and presents additional, company examples of creative, market-focused and customer-driven action. new technologies in improving marketing planning and performance.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Management (1996)

1996 släpptes boken Marketing Management skriven av Philip Kotler, Svend Hollensen, Christian Homburg, Sabine Kuester, Harley Krohmer, Kevin Lane Keller, Kevin Keller, Mairead Brady, Kotler. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 789 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Management (Upplaga 9)

Harvard

Kotler, P., Hollensen, S., Homburg, C., Kuester, S., Krohmer, H., Keller, K. L., Keller, K., Brady, M. & Kotler (1996). Marketing Management. 9:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Kotler, Philip, Hollensen, Svend, Homburg, Christian, Kuester, Sabine, Krohmer, Harley, Keller, Kevin Lane, Keller, Kevin, Brady, Mairead & Kotler, Marketing Management, 9 uppl. (Prentice Hall International, 1996).

APA

Kotler, P., Hollensen, S., Homburg, C., Kuester, S., Krohmer, H., Keller, K. L., Keller, K., Brady, M., & Kotler. (1996). Marketing Management (9:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Kotler P, Hollensen S, Homburg C, Kuester S, Krohmer H, Keller KL, m.fl. Marketing Management. 9:e uppl. Prentice Hall International; 1996.

Köp boken

179 kr