1 säljare
Marketing Across Cultures Upplaga 5
Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.
Upplaga: 5e upplagan
Utgiven: 2009
ISBN: 9780273713913
Förlag: PEARSON
Format: Bok
Språk: Engelska
Sidor: 479 st
5 upplagor
Upplaga 6 (2012)
från 299 krUpplaga 4 (2005)
från 300 krUpplaga 3 (1999)
Tillfälligt slutUpplaga 2 (1996)
Tillfälligt slutVisa alla upplagor
Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.
299 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.