Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee; 2009
Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee; 2009

Marketing Across Cultures Upplaga 5

av Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780273713913
  • Sidor: 479 st
  • Förlag: PEARSON
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Across Cultures (2009)

I januari 2009 släpptes boken Marketing Across Cultures skriven av Jean-Claude Usunier, Julie Anne Lee. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 479 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON som har sitt säte i London.

Köp boken Marketing Across Cultures på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Across Cultures (Upplaga 5)

Harvard

Usunier, J.-C. & Lee, J. A. (2009). Marketing Across Cultures. 5:e uppl. PEARSON.

Oxford

Usunier, Jean-Claude & Lee, Julie Anne, Marketing Across Cultures, 5 uppl. (PEARSON, 2009).

APA

Usunier, J.-C., & Lee, J. A. (2009). Marketing Across Cultures (5:e uppl.). PEARSON.

Vancouver

Usunier JC, Lee JA. Marketing Across Cultures. 5:e uppl. PEARSON; 2009.

Alla upplagor

Köp boken

299 kr
1 148 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!