Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier; 1999
Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier; 1999

Marketing Across Cultures Upplaga 3

av Jean-Claude Usunier

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130106681
  • Sidor: 627 st
  • Förlag: Financial Times/ Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Across Cultures is a unique and successful text, popular because of its topical and engaging cultural perspective, an angle which other texts do not cover in such detail. Offers a different approach to global marketing, based on the recognition of diversity in world markets and on local consumer knowledge and marketing practices.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Across Cultures (1999)

I december 1999 släpptes boken Marketing Across Cultures skriven av Jean-Claude Usunier. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 627 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times/ Prentice Hall.

Köp boken Marketing Across Cultures på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marketing Across Cultures (Upplaga 3)

Harvard

Usunier, J.-C. (1999). Marketing Across Cultures. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall.

Oxford

Usunier, Jean-Claude, Marketing Across Cultures, 3 uppl. (Financial Times/ Prentice Hall, 1999).

APA

Usunier, J.-C. (1999). Marketing Across Cultures (3:e uppl.). Financial Times/ Prentice Hall.

Vancouver

Usunier JC. Marketing Across Cultures. 3:e uppl. Financial Times/ Prentice Hall; 1999.
Begagnad bok från 299 kr
Upplaga 6 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.