Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier; 1996
Marketing Across Cultures; Jean-Claude Usunier; 1996

Marketing Across Cultures Upplaga 2

av Jean-Claude Usunier

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780132361750
  • Sidor: 576 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

"This book deals with international marketing and is intended to help readers develop their intercultural skillls. The cultural variable is of prime importance in that it impacts upon communication, business negotiation, consumer needs and attitudes and the design and implementation of marketing strategies. The book compares national marketing systems and local commercial customs in various countries, emphasising what is country-specific and what is universal. Instructor's Manual (0-13-236183-3)."

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Across Cultures (1996)

I september 1996 släpptes boken Marketing Across Cultures skriven av Jean-Claude Usunier. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 576 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing Across Cultures på Studentapan och spara pengar.

Finns i 6 upplagor

Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marketing Across Cultures (Upplaga 2)

Harvard

Usunier, J.-C. (1996). Marketing Across Cultures. 2:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Usunier, Jean-Claude, Marketing Across Cultures, 2 uppl. (Prentice Hall, 1996).

APA

Usunier, J.-C. (1996). Marketing Across Cultures (2:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Usunier JC. Marketing Across Cultures. 2:a uppl. Prentice Hall; 1996.
Begagnad bok från 299 kr
Upplaga 6 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.