Har du funderat över hur marknadsförare använder data och teknik för att samla relevant information om sin målgrupp? Eller hur dagens marknadsförare hanterar frågor kring hållbarhet, klimatförändringar och planerat produktföråldrande? I sin sjunde utgåva syftar "Grundläggande Marknadsföring" till att svara på dessa brännande frågor. Denna ledande lärobok är fylld med samtida exempel och fallstudier som belyser marknadsföringsbegreppens tillämpningar i verkligheten.
Upptäck:
Huvudfunktioner:
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I maj 2022 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av John Fahy. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 408 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw Hill / Europe, Middle East & Africa.
Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara uppåt 35% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 14 recensioner från verifierade användare
4.7 (14)
14 recensioner
Patricia
Malmö
Bra med exempel från verkligheten och bilder på modeller, strategier och teorier. Bilderna gjorde det lättare att förstå innerhållet på en grundlig nivå och exemplen från verkligheten gjorde det lättare att applicera teorin.
Arvid
Kristianstad
Tydlig och strukturerad bok med många olika delar som är väldigt intressanta inom marknadsföring
Angelica
Stoby
Hjälpte mig mycket i mina studier. Tydlig struktur och lätt att förstå för mig, som tycker engelska är ganska svårt.
Matin
Mycket lärorik bok, bra strukturerad, intressant och enkel att förstå.
Almutasim
Kävlinge
Det bästa boken för de som pluggar marknadsföring
Tove
Kristianstad
Svårare begrepp då de är på engelska, men förklarar bra och utförligt