Foundations of Marketing; JOBBER; 2002
Foundations of Marketing; JOBBER; 2002

Foundations of Marketing Upplaga 1

av JOBBER

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780077098667
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This text begins by introducing basic concepts from the ground up, such as the marketing environment, customer behaviour and segmentation and positioning.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Foundations of Marketing (2002)

I augusti 2002 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av JOBBER. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Foundations of Marketing (Upplaga 1)

Harvard

JOBBER (2002). Foundations of Marketing. 1:a uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

JOBBER, Foundations of Marketing, 1 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2002).

APA

JOBBER. (2002). Foundations of Marketing (1:a uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

JOBBER. Foundations of Marketing. 1:a uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2002.

Alla upplagor

Köp boken

139 kr
679 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!