FOUNDATIONS OF MARKETING; David Jobber, JOHN FAHY; 2006
FOUNDATIONS OF MARKETING; David Jobber, JOHN FAHY; 2006

FOUNDATIONS OF MARKETING Upplaga 2

av David Jobber, JOHN FAHY

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780077109189
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Presents a grounding in the fundamentals of contemporary marketing, and includes examples of marketing designed to educate. This book is intended for students studying marketing for the first time.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om FOUNDATIONS OF MARKETING (2006)

2006 släpptes boken FOUNDATIONS OF MARKETING skriven av David Jobber, JOHN FAHY. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken FOUNDATIONS OF MARKETING på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till FOUNDATIONS OF MARKETING (Upplaga 2)

Harvard

Jobber, D. & FAHY, J. (2006). FOUNDATIONS OF MARKETING. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Jobber, David & FAHY, JOHN, FOUNDATIONS OF MARKETING, 2 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2006).

APA

Jobber, D., & FAHY, J. (2006). FOUNDATIONS OF MARKETING (2:a uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Jobber D, FAHY J. FOUNDATIONS OF MARKETING. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2006.

Alla upplagor

Köp boken

89 kr
679 kr