Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2012 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur skriven av Bo Bergström. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 319 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 3 recensioner från verifierade användare
5.0 (3)
3 recensioner
Melina
Vaxholm
Mycken bra bok!
Mi
Värnamo
Vi använde inte boken speciellt mycket i kursen men tyckte ändå att den kom till användning både till och utanför skolan. Bra bok :)
Kajsa
Örebro
Min mest använda bok under mina studier!