Bo Bergström
Bo Bergström är en framstående författare, föreläsare, utbildare och kreativ chef med fokus på visuell kommunikation. Han har en imponerande litterär portfölj med elva publicerade böcker som belyser olika aspekter av visuell kommunikation. En av dessa titlar har spridits globalt, med utgåvor på engelska och översättningar till ytterligare nio språk. Hans böcker har tillsammans sålt i över 225 000 exemplar.
Med en omfattande bakgrund i akademisk undervisning har Bergström lång erfarenhet av att leda kurser på universitet, högskolor och specialiserade skolor inom visuell kommunikation. Han har erhållit flera prestigefyllda utmärkelser för sitt arbete, inklusive att ha vunnit Guldägget.
Bergström innehar en kandidatexamen i konst, litteratur, pedagogik och är även en ledamot av Bild och Ord Akademin. Dessutom har han rollen som juryledamot i Svenska Designpriset.
På denna sida har vi samlat den kurslitteratur som författats av Bo Bergström.
5+ säljare
av Bo Bergström (2017)
279 kr
5+ säljare
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur Upplaga 8
av Bo Bergström (2012)
115 kr
slutsåld
av Bo Bergström (2016)
Tillfälligt slut
5+ säljare
av Bo Bergström (2015)
179 kr
5+ säljare
av Bo Bergström (2009)
115 kr
5+ säljare
av Bo Bergström (2007)
115 kr
-71%
5+ säljare
Grafisk kommunikation Upplaga 4
av Bo Bergström, Pär Lundgren, Georg Flessa (2008)
259 krNypris: 867 kr
-59%
5+ säljare
Journalistik, reklam och information Upplaga 1
av Bo Bergström, Lars Petersson, Åke Pettersson m.fl. (2012)
259 krNypris: 625 kr
5+ säljare
Webbdesign. Budskap, form och teknik Upplaga 1
av Bo Bergström, Tommie Karlsson, Daniel Parmenvik (2009)
100 kr
5+ säljare
av Bo Bergström (2004)
119 kr
2 säljare
av Bo Bergström, Gunnar Jutelius, Tommie Karlsson m.fl. (2001)
85 kr
-33%
4 säljare
av Bo Bergström (2010)
209 krNypris: 309 kr
3 säljare
av Bo Bergström (1999)
119 kr
-5%
0endast ny
av Niclas Östlind, Leif Pagrotsky, Bengt Palmers m.fl. (2015)
560 krOrd. pris: 589 kr
slutsåld
Information och reklam Upplaga 4
av Bo Bergström, Lars Petersson, Åke Pettersson m.fl. (2004)
Tillfälligt slut