Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga; Bo Bergström; 2004
Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga; Bo Bergström; 2004

Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat frågaUpplaga 1

av Bo Bergström

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789172035850
  • Sidor: 341 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

En bok för oss som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medier, men aldrig vågat fråga. Varför är tidningarna så stora och nyhetsuppläsarna så välklädda? Och TV-reklamen så skrikig? Den välkände reklammannen Bo Bergström besvarar dessa frågor och många andra i sin nya bok som han kallar en popversion av storsäljaren Effektiv visuell kommunikation. Bo Bergström är författare, lärare och föreläsare inom visuell kommunikation, verksam på bland annat Berghs och Beckmans. Han har varit art director på framstående reklambyråer och konsult åt olika medier. Bland tidigare titlar finns Bild & Budskap som vann Svenska Publishing-priset 2001.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga (2004)

I april 2004 släpptes boken Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga skriven av Bo Bergström. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 341 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga på Studentapan och spara pengar.

Referera till Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga (Upplaga 1)

Harvard

Bergström, B. (2004). Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga. 1:a uppl. Carlsson.

Oxford

Bergström, Bo, Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga, 1 uppl. (Carlsson, 2004).

APA

Bergström, B. (2004). Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga (1:a uppl.). Carlsson.

Vancouver

Bergström B. Titta : en bok för dig, som alltid undrat varför det ser ut som det gör bland nyheter och reklam i medierna omkring dig, men aldrig vågat fråga. 1:a uppl. Carlsson; 2004.