Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2009 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur skriven av Bo Bergström. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 315 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 3 recensioner från verifierade användare
4.7 (3)
3 recensioner
Niklas
Malmö
Den var nice
Alexander
Mölndal
Ja boken är en äldre upplaga, men ändå så är var den bra på att beskriva de absoluta grunderna för visuell kommunikation. Den går igenom ämnen om bl.a design och företagsprofil som även en nybörjare kan förstå. Som student var den lärorik eftersom den lär
Anton
Jönköping
Mycket bra bok av Bo Bergrström. Behandlar den viktiga visuella kommunikationen. Läsvärd!