Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet; Tomas Englund; 1986
Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet; Tomas Englund; 1986

Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet

av Tomas Englund

  • Utgiven: 1986
  • ISBN: 9789144242217
  • Sidor: 383 st
  • Förlag: Almqvist & Wiksell
  • Språk: Engelska

Om boken

1986 släpptes boken Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet skriven av Tomas Englund. Den är skriven på engelska och består av 383 sidor. Förlaget bakom boken är Almqvist & Wiksell.

Köp boken Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet

Harvard

Englund, T. (1986). Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet. Almqvist & Wiksell.

Oxford

Englund, Tomas, Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet (Almqvist & Wiksell, 1986).

APA

Englund, T. (1986). Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet. Almqvist & Wiksell.

Vancouver

Englund T. Curriculum as a Political Problem: Changing Educational Conceptions, with Special Reference to Citizenship EducationVolym 25 av ACTA Universitatis Upsaliensis, Uppsala UniversitetVolym 25 av Acta Universitatis Upsaliensis: Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education, ISSN 0347-1314Volym 25 av Uppsala studies in education: Acta Universitatis Upsaliensis, Uppsala Universitet. Almqvist & Wiksell; 1986.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.