Upphovsrätt i reklam och media; Thomas Carlén-Wendels; 1996
Upphovsrätt i reklam och media; Thomas Carlén-Wendels; 1996

Upphovsrätt i reklam och media Upplaga 1

av Thomas Carlén-Wendels

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9789144000671
  • Sidor: 128 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Kunskap om upphovsrätten blir allt viktigare inom reklam- och mediaproduktionen. Datoriseringen gör det enkelt att kopiera och manipulera alster och den digitala tekniken medför att kopieringen kan ske utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, video och musik snabbt hämtas hem. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Upphovsrätt i reklam och media (1996)

I december 1996 släpptes boken Upphovsrätt i reklam och media skriven av Thomas Carlén-Wendels. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 128 sidor djupgående information om juridik. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Upphovsrätt i reklam och media på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Upphovsrätt i reklam och media (Upplaga 1)

Harvard

Carlén-Wendels, T. (1996). Upphovsrätt i reklam och media. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Carlén-Wendels, Thomas, Upphovsrätt i reklam och media, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1996).

APA

Carlén-Wendels, T. (1996). Upphovsrätt i reklam och media (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Carlén-Wendels T. Upphovsrätt i reklam och media. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1996.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!