Storytelling : branding in practice; Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette; 2010
Storytelling : branding in practice; Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette; 2010

Storytelling : branding in practiceUpplaga 2

av Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9783540883487
  • Sidor: 254 st
  • Förlag: Springer
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Must-read for managers on a powerful branding tool of the future. Up-to-date cases from the business world, plenty of illustrations and easy-to-use tools. Recommended by managers of top international firms. Covers both the internal and external benefits of storytelling for a business company. Danish version sold more than 2000 copies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Storytelling : branding in practice (2010)

2010 släpptes boken Storytelling : branding in practice skriven av Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 254 sidor. Förlaget bakom boken är Springer.

Köp boken Storytelling : branding in practice på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Storytelling : branding in practice (Upplaga 2)

Harvard

Fog, K., Budtz, C., Munch, P. & Blanchette, S. (2010). Storytelling : branding in practice. 2:a uppl. Springer.

Oxford

Fog, Klaus, Budtz, Christian, Munch, Philip & Blanchette, Stephen, Storytelling : branding in practice, 2 uppl. (Springer, 2010).

APA

Fog, K., Budtz, C., Munch, P., & Blanchette, S. (2010). Storytelling : branding in practice (2:a uppl.). Springer.

Vancouver

Fog K, Budtz C, Munch P, Blanchette S. Storytelling : branding in practice. 2:a uppl. Springer; 2010.