Marketing An Introduction; Michael Harker; 2015
Marketing An Introduction; Michael Harker; 2015

Marketing An Introduction Upplaga 3

av Michael Harker

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781292017518
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The third European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing An Introduction (2015)

I augusti 2015 släpptes boken Marketing An Introduction skriven av Michael Harker. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marketing An Introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing An Introduction (Upplaga 3)

Harvard

Harker, M. (2015). Marketing An Introduction. 3:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Harker, Michael, Marketing An Introduction, 3 uppl. (Pearson Education, 2015).

APA

Harker, M. (2015). Marketing An Introduction (3:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Harker M. Marketing An Introduction. 3:e uppl. Pearson Education; 2015.

Köp boken

345 kr