Marketing : an introduction; Gary Armstrong, Ross Brennan, Michael. Harker, Philip Kotler; 2015
Marketing : an introduction; Gary Armstrong, Ross Brennan, Michael. Harker, Philip Kotler; 2015

Marketing : an introductionUpplaga 3

av Gary Armstrong, Ross Brennan, Michael. Harker, Philip Kotler

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781292017518
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education Limited
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The third European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2015)

2015 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong, Ross Brennan, Michael. Harker, Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education Limited.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 3)

Harvard

Armstrong, G., Brennan, R., Harker, Michael. & Kotler, P. (2015). Marketing : an introduction. 3:e uppl. Pearson Education Limited.

Oxford

Armstrong, Gary, Brennan, Ross, Harker, Michael. & Kotler, Philip, Marketing : an introduction, 3 uppl. (Pearson Education Limited, 2015).

APA

Armstrong, G., Brennan, R., Harker, Michael., & Kotler, P. (2015). Marketing : an introduction (3:e uppl.). Pearson Education Limited.

Vancouver

Armstrong G, Brennan R, Harker Michael, Kotler P. Marketing : an introduction. 3:e uppl. Pearson Education Limited; 2015.