Service - så mycket mer än ett leende; Satish Sen, Anders Örtengren; 2012

Service - så mycket mer än ett leende Upplaga 1

av Satish Sen, Anders Örtengren
Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789152309452
Förlag: Sanoma Utbildning
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 396 st
2 upplagor
Upplaga 1 (2014)
från 359 kr
Upplaga 1 (2012)
Tillfälligt slut
Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)