Service - så mycket mer än ett leende Upplaga 1
Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789152309452
Förlag: Sanoma Utbildning
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 396 st
2 upplagor
Upplaga 1 (2014)
från 359 krUpplaga 1 (2012)
Tillfälligt slutService – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.