Service - så mycket mer än ett leende; Satish Sen, Anders Örtengren; 2012
Service - så mycket mer än ett leende; Satish Sen, Anders Örtengren; 2012

Service - så mycket mer än ett leende Upplaga 1

av Satish Sen, Anders Örtengren

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789152309452
  • Sidor: 396 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service - så mycket mer än ett leende (2012)

I januari 2012 släpptes boken Service - så mycket mer än ett leende skriven av Satish Sen, Anders Örtengren. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 396 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Service - så mycket mer än ett leende på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 1, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Service - så mycket mer än ett leende (Upplaga 1)

Harvard

Sen, S. & Örtengren, A. (2012). Service - så mycket mer än ett leende. 1:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Sen, Satish & Örtengren, Anders, Service - så mycket mer än ett leende, 1 uppl. (Sanoma Utbildning, 2012).

APA

Sen, S., & Örtengren, A. (2012). Service - så mycket mer än ett leende (1:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Sen S, Örtengren A. Service - så mycket mer än ett leende. 1:a uppl. Sanoma Utbildning; 2012.
Begagnad bok från 339 kr
Upplaga 1 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.