SAMSPELA BÄTTRE - chefens och medarbetarens guide i arbetslivet; Bertil Thulin, Susanne Thulin; 2007
2 säljare

SAMSPELA BÄTTRE - chefens och medarbetarens guide i arbetslivet Upplaga 1

av Bertil Thulin, Susanne Thulin
Recention i tidningen Chef nr 1 2008 "SAMSPELA BÄTTRE Det finns egentligen två typer av ledarskapsböcker, introduktioner och fördjupningar. Denna tillhör den första kategorin och lämpar sig väl för den nya famlande chefen. Boken består av många korta kapitel som alla innehåller praktiska råd och lästips. Tips om vidare läsning är bra eftersom böken ofta ger en idé om hur man kan närma sig en fråga, men inte mycket mer. Men även dessa ytliga introduktioner till ledarskap har en viktig funktion, inte minst är den ypperlig till persooner som funderar på vad det innebär att vara chef." Kommentar: Boken handlar om chefens och medarbetararnas roll i förändringsarbetet och utveckling av verksamheten. Utgångspunkten är "Kunden i centrum" och hur man kan organisera för ständiga förbättringar där kunden alltid ska vara vinnare.
Recention i tidningen Chef nr 1 2008 "SAMSPELA BÄTTRE Det finns egentligen två typer av ledarskapsböcker, introduktioner och fördjupningar. Denna tillhör den första kategorin och lämpar sig väl för den nya famlande chefen. Boken består av många korta kapitel som alla innehåller praktiska råd och lästips. Tips om vidare läsning är bra eftersom böken ofta ger en idé om hur man kan närma sig en fråga, men inte mycket mer. Men även dessa ytliga introduktioner till ledarskap har en viktig funktion, inte minst är den ypperlig till persooner som funderar på vad det innebär att vara chef." Kommentar: Boken handlar om chefens och medarbetararnas roll i förändringsarbetet och utveckling av verksamheten. Utgångspunkten är "Kunden i centrum" och hur man kan organisera för ständiga förbättringar där kunden alltid ska vara vinnare.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789163312533
Förlag: Fovera
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 110 st
Recention i tidningen Chef nr 1 2008 "SAMSPELA BÄTTRE Det finns egentligen två typer av ledarskapsböcker, introduktioner och fördjupningar. Denna tillhör den första kategorin och lämpar sig väl för den nya famlande chefen. Boken består av många korta kapitel som alla innehåller praktiska råd och lästips. Tips om vidare läsning är bra eftersom böken ofta ger en idé om hur man kan närma sig en fråga, men inte mycket mer. Men även dessa ytliga introduktioner till ledarskap har en viktig funktion, inte minst är den ypperlig till persooner som funderar på vad det innebär att vara chef." Kommentar: Boken handlar om chefens och medarbetararnas roll i förändringsarbetet och utveckling av verksamheten. Utgångspunkten är "Kunden i centrum" och hur man kan organisera för ständiga förbättringar där kunden alltid ska vara vinnare.
Recention i tidningen Chef nr 1 2008 "SAMSPELA BÄTTRE Det finns egentligen två typer av ledarskapsböcker, introduktioner och fördjupningar. Denna tillhör den första kategorin och lämpar sig väl för den nya famlande chefen. Boken består av många korta kapitel som alla innehåller praktiska råd och lästips. Tips om vidare läsning är bra eftersom böken ofta ger en idé om hur man kan närma sig en fråga, men inte mycket mer. Men även dessa ytliga introduktioner till ledarskap har en viktig funktion, inte minst är den ypperlig till persooner som funderar på vad det innebär att vara chef." Kommentar: Boken handlar om chefens och medarbetararnas roll i förändringsarbetet och utveckling av verksamheten. Utgångspunkten är "Kunden i centrum" och hur man kan organisera för ständiga förbättringar där kunden alltid ska vara vinnare.
Begagnad bok
149 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
149 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar