Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling; Henrik Uggla; 2001
Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling; Henrik Uggla; 2001

Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling Upplaga 1

av Henrik Uggla

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789147061617
  • Sidor: 160 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I januari 2001 släpptes boken Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling skriven av Henrik Uggla. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 160 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling (Upplaga 1)

Harvard

Uggla, H. (2001). Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Uggla, Henrik, Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling, 1 uppl. (Liber, 2001).

APA

Uggla, H. (2001). Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Uggla H. Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling. 1:a uppl. Liber; 2001.

Alla upplagor

Köp boken

119 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!