Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling; Henrik Uggla; 2003
Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling; Henrik Uggla; 2003

Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling Upplaga 2

av Henrik Uggla

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789147072538
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras. Läs mer Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna. Om författarna Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling (2003)

I april 2003 släpptes boken Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling skriven av Henrik Uggla. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling (Upplaga 2)

Harvard

Uggla, H. (2003). Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling. 2:a uppl. Liber.

Oxford

Uggla, Henrik, Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling, 2 uppl. (Liber, 2003).

APA

Uggla, H. (2003). Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling (2:a uppl.). Liber.

Vancouver

Uggla H. Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling. 2:a uppl. Liber; 2003.

Alla upplagor

Köp boken

145 kr